Re: Fwd: ÖNEMLİ

Merhabalar;

Size cimbizla nasil laf ayiklanir onu ogretecegim.... Nasil umit kardes yapmissa ayni yontemi kendisine uygulayalim... bakalim mutlu oluyor mu...

2008/2/7, Umit Bozkir <bozkiru@itu.edu.tr>:
  Selamlar,

On Wed, 6 Feb 2008, Tolun ARDAHANLI wrote:

> Akliniz mi karisti...

  Yok, aklimiz yerinde, zihnimiz de gayet acik.

Sorduk mu?

> Acikliyayim...

  Bence siz boyle "acik"lamalarda bulunacaginiza benim "acik acik"
yazacaklarima bir goz atin.

Ne gerek var...;)

> Bu mail listesinden listenin iceriginden cok spam yagiyor... Biri de
> bizden olsun dedim...

  Hayir olmasin!

Yooo olsun...
Olsa bir yerin mi duser... Yada hani mail inin sonunda yazmissin ya "...en azindan spamle mucadele icin o da bizde var" hatirladin mi?
O galiba yok...:))

> Hem ulke bilincini biraz daha artirmakla alakali olan O mail
> i gonderdim...

  Hayir gondermeyin!

Evet Gonderirim(istedigim birsey degil)!!! Ama sana inat gonderirim...;) kapisalim mi?
Ne dersin?
Cok ciddiyim...

> En azindan "atesli gecelerde sizi bekliyorum..." gibi sacma
> sapik mailler yollamiyorum...

  Tercihlere saygili olun! Kendi tercihlerinizi dayatmayin.

Himmm... Tercihin "atesli geceler"  de ise adreslerde var... iste gondereyim onlarida... pis sapik...

> Nasil mi ornek vereyim suan enaz 4dagitimin 5adet mail listesine
> uyeyim...

  Turkce'nin temel imla kurallarina ozen gostermeye calisin. Nokta nereye
konulur, virgul nasil kullanilir, uc nokta ne anlam ifade eder ogrenmeye
calisin.

Turkce nin Temel kurallarindan bahsedene de bak... sende ozaman gitte harflerin ustundeki/altindaki noktalamalarina bak...;) gotos yazacam acaba neden yazamiyorum...:))

> ancak hic birinde bir tane bilemi spam olmaz... yok... yok kardesim iste
> yok... Ama bu mail listesinden ne hikmetse onceden saganakla baslayan ve
> arkasindan kar yagisi ve doluya donen bir spam yagmuru aliyoruz...

  Simdi bizim bu manzaraya bakip mutlu oldugumuzu ve gonderdiginiz
istenmeyen mesajla bu mutlulugumuzun arttigini mi dusunuyorsunuz? Yontem
olarak, olusabilecek mesaj yogunlugu ve yoruma acik diger sebepler
sebebiyle listeye uye olmadan mesaj atilabilmesi sonucunda gelen
spamleri ornek gostererek, bile bile istenmeyen mesaj
gondermek kustahliktir.

  Bunu yapmayin!

Ornek gostermek ne zamandan belli kustahlik oldu... Tercihleri acayip arkadasim...

> Nedir bu kimilerin spam gondermeye/gondertmeye izin mi veriyor da(ki kusuruma
> bakmayin artik boyle dusunuyorum(liste kurallari filan hikaye geliyor
> bana))  boylesi yagislari aliyoruz....

  Spam olusma nedeni bircok kez bu listede aciklandi.

Okumadigimi mi saniyorsun...;)

> Yani artik birileri birseyler yapsada artik... onumuze baksak...

  Baslangic olarak siz bir daha spam yapmasaniz?

Peki sen spam konularina cevap vermesen?...;)

> Ya bu mail listesini adam gibi yonetirsiniz yada boyle seylerin olmasina
> dalaf etmezsiniz...;)

  Oncelikle terbiyeli olun. Olamiyorsaniz da mantikli olun. Listenin bariz
bir yoneticisi yok. Spamle mucadele icin tonlarca dokuman var. Ayrica
sizin gibi bile bile provakatif epostalar atanlar icin cesitli
"agrisiz" yontemler de mevcut.

Sende anladigim kadariyla baya genissin be bilader...;) Terbiyeli cocuk...

> (Syn ROKTAS alinmasin ben genel olarak konusuyorum(Artik bu isin
> yonetimi varsa yonetime felsefesi varsa felsefesine ...))

  Boyle atismalar icin yazili-sozlu sanatimizda cesitli alanlar mevcut.
Hevesinizi bu tip faaliyetler icin kullanirsaniz bunlara gerek kalmaz.

Sen yapiyorsun ya o yeter dimi...;)  hevesli arkadasim...

> Duyarliliginizdan ve anlayisinizdan(umarim anlasilmisimdir) dolayi
> Hepinize saygi ve sevgilerimi sunuyorum...

  Benim buradan anladigim bir sorununuz oldugu ve bunun bedelini anlamsiz
bir sekilde bizlere odetmeye calistiginizdir. Ayni sekilde bizim size
bahsettiginiz saygiyi duyabilmemiz icin sizi sevmek disinda ne yapmamiz
gerekiyor? Bu tutumunuzla sizi gorup-tanimamis olmamiza ragmen itici,
cirkin bir varliktan oteye gecemiyorsunuz.

Ayyy... Nolur sev beni... Lutfeeen... rica ediyorum... ihtiyacim var... o olmasa yasayamam... lutfen... Bana diyorsun ama senin sorunun daha buyuk... Nedir biliyor musun?
Makale nin kiyisindan kosesinden cimbizla laf cekip cikartip anlam butunlugunu bozmak... bunu ogretmediler dimi sana... ibne... aaa bak bu saglam cikti iste...:))

> Hepimize spamsiz gunler diliyorum...insallah(ki artik insallah/masaallah
> lara kaldi sanirim isimiz(Not:Allah a inanmayan biriside degilim))...

  Tevekkulden once gayret gerekir, cok sukur, en azindan spamle mucadele
icin o da bizde var.

Gerekeni yaptin mi ki de tevekkul kismina gectiginizi saniyorsun... :)  bak bu da senin tam tabirin... o.c. anladin sen onu...