Re: Fwd: ÖNEMLİ

 Selamlar,

On Wed, 6 Feb 2008, Tolun ARDAHANLI wrote:

Akliniz mi karisti...

 Yok, aklimiz yerinde, zihnimiz de gayet acik.

Acikliyayim...

Bence siz boyle "acik"lamalarda bulunacaginiza benim "acik acik" yazacaklarima bir goz atin.

Bu mail listesinden listenin iceriginden cok spam yagiyor... Biri de bizden olsun dedim...

 Hayir olmasin!

Hem ulke bilincini biraz daha artirmakla alakali olan O mail
i gonderdim...

 Hayir gondermeyin!

En azindan "atesli gecelerde sizi bekliyorum..." gibi sacma
sapik mailler yollamiyorum...

 Tercihlere saygili olun! Kendi tercihlerinizi dayatmayin.

Nasil mi ornek vereyim suan enaz 4dagitimin 5adet mail listesine uyeyim...

Turkce'nin temel imla kurallarina ozen gostermeye calisin. Nokta nereye konulur, virgul nasil kullanilir, uc nokta ne anlam ifade eder ogrenmeye calisin.

ancak hic birinde bir tane bilemi spam olmaz... yok... yok kardesim iste
yok... Ama bu mail listesinden ne hikmetse onceden saganakla baslayan ve
arkasindan kar yagisi ve doluya donen bir spam yagmuru aliyoruz...

Simdi bizim bu manzaraya bakip mutlu oldugumuzu ve gonderdiginiz istenmeyen mesajla bu mutlulugumuzun arttigini mi dusunuyorsunuz? Yontem olarak, olusabilecek mesaj yogunlugu ve yoruma acik diger sebepler sebebiyle listeye uye olmadan mesaj atilabilmesi sonucunda gelen spamleri ornek gostererek, bile bile istenmeyen mesaj gondermek kustahliktir.

 Bunu yapmayin!

Nedir bu kimilerin spam gondermeye/gondertmeye izin mi veriyor da(ki kusuruma
bakmayin artik boyle dusunuyorum(liste kurallari filan hikaye geliyor
bana))  boylesi yagislari aliyoruz....

 Spam olusma nedeni bircok kez bu listede aciklandi.

Yani artik birileri birseyler yapsada artik... onumuze baksak...

 Baslangic olarak siz bir daha spam yapmasaniz?

Ya bu mail listesini adam gibi yonetirsiniz yada boyle seylerin olmasina dalaf etmezsiniz...;)

Oncelikle terbiyeli olun. Olamiyorsaniz da mantikli olun. Listenin bariz bir yoneticisi yok. Spamle mucadele icin tonlarca dokuman var. Ayrica sizin gibi bile bile provakatif epostalar atanlar icin cesitli "agrisiz" yontemler de mevcut.

(Syn ROKTAS alinmasin ben genel olarak konusuyorum(Artik bu isin yonetimi varsa yonetime felsefesi varsa felsefesine ...))

Boyle atismalar icin yazili-sozlu sanatimizda cesitli alanlar mevcut. Hevesinizi bu tip faaliyetler icin kullanirsaniz bunlara gerek kalmaz.

Duyarliliginizdan ve anlayisinizdan(umarim anlasilmisimdir) dolayi Hepinize saygi ve sevgilerimi sunuyorum...

Benim buradan anladigim bir sorununuz oldugu ve bunun bedelini anlamsiz bir sekilde bizlere odetmeye calistiginizdir. Ayni sekilde bizim size bahsettiginiz saygiyi duyabilmemiz icin sizi sevmek disinda ne yapmamiz gerekiyor? Bu tutumunuzla sizi gorup-tanimamis olmamiza ragmen itici, cirkin bir varliktan oteye gecemiyorsunuz.

Hepimize spamsiz gunler diliyorum...insallah(ki artik insallah/masaallah
lara kaldi sanirim isimiz(Not:Allah a inanmayan biriside degilim))...

Tevekkulden once gayret gerekir, cok sukur, en azindan spamle mucadele icin o da bizde var.