Re: Sunucu Hakkında soru sormak isteyenlere

Tekrar Merhabalar,

Biraz once atmis oldugum asagidaki mailde, LEOMANI baska bir liste
kullanicisi arkadasla karistirarak yazdigimi fark ettim. Bu yuzden
mailin, asagidaki kisminin LEOMAN ile ilgili olmadigini bildirmek
isterim. Kendisinden, bu dikkatsizligim icin, ozur dilerim.

Iyi calismalar ...
Ozgur Eroglu