From: Osman Yozgatlioglu [mailto:osman.yozgatlioglu@gmail.com]
Sent: Tuesday, February 05, 2008 10:31 PM
To: M.Barış ÜNAL
Subject: Re: etch cron da sorun

Selamlar,

Sisteminize rootkit yüklenmiş olabilir. Joomla veya benzeri birşey
kullanıyor musunuz?

nokta ile başlayan klasörler arayın /var/www klasörünüzde
bir de httpd isminde dosyalar.
unutmadan, /var/spool/cron/crontabs/ altında www-data'ya ait bir
cronjob dosyası bulabilirsiniz, bir gözden geçirin.

Geçmiş olsun,
Osman