ekran parlaklığı problemi

Merhaba,

Dizüstünde kullandığım Ubuntu 7.10'da çözülmeyi bekleyen bir bug'ın
yarattığı sorun ile yaşamaya çalışıyorum. Launchpad[0][1], ubuntu
forumları da dahil bir çok yerde çözüm aradım fakat bulamadım. Sonraki
sürümü deneyenler, o sürümde de hatanın devam ettiğini söylüyorlar.[2]
Bu listeye atmamın sebebi daha önce ubuntu listesine de göndermiştim
ama pek sonuç alamadım.

Sorun kısaca şöyle:
Ekran parlaklığı kendiliğinden ikide bir azalıp artıyor. Ve kararan
ekranı her seferinde Fn+f5 ile açıyorsunuz. Sonra yeniden kararıyor.
Sonra siz yeniden açıyorsunuz. Eğer açmazsanız bir süre sonra kendisi
otomatik olarak açıyor. Sonra tekrar kapatıyor. Fişi takılı olarak ilk
açıldığında belirli bir süre düzgün biçimde çalışıyor. 30-40 dakika..
Sonra bu duruma geliyor..  Aynı makinede kurulu Debian'da böyle bir
sorun yok.

Çözüm bulamadım. Bu yüzden Ubuntu'nun bu parkalığı otomatik değiştirme
özelliğini devre dışı bırakmak istiyorum. Güç ayarlarında adaptor
takılı iken ve değilken seçeneklerini %100 'e getirdim, ama değişen
bişi olmadı. Bu özelliği nasıl kapatabilirim?

Teşekkürler..

[0]:https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/gnome-power-manager/+bug/158343
[1]:https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/gnome-power-manager/+bug/128452
[2]:https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/gnome-power-manager/+bug/158343/comments/13