GPG Keyserver (Deneme 2 , ilki listeye ulaşmadı)

Selamlar,

Enlightenment E17 yi depodan (edevelop.org dan) almaya çalışıyorum. Bunun için ilk önce

gpg --keyserver wwwkeys.eu.pgp.net --recv-key 03CA4243

Yapıyorum ama sürekli olarak timeout oluyor. Debian'a E17 kuran ve bu sorunla karşılaşan var mı acaba ?

gpg: keyserver timed out
gpg: keyserver receive failed: keyserver error

İki gündür deniyorum forumlardan birinde sürekli yoğun demişler ama bu ne yoğunluk, 2 gündür nerdeyse 100-150 kere denedim, bu kadar yoğun olduğunu sanmıyorum. Başka bir sorun mu var acaba ?

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr