türkçe alan adlarının çözülmesi

Merhaba

Web sunucu yönetimi için Debian etch üstünde vhcs2 çalıştırıyorum. Türkçe alan adlarıda barındırıyoruz. Fakat vhcs den eklendiğim zaman maalesef çalışmıyor Türkçe alanadları. www.Nic.tr nin sitesinde bulunan idn çevirici ile Türkçe alan adının ascii karşılığını ben elimde düzeltmek zorunda kalıyorum. www.nic.tr nasıl bir çevirim kullanıyor bilemiyorum ama bunu nasıl aşabilirim?

Sistemde utf-8_tr kullanıyorum. Sarge kullanırkende aynı durum vardı. Elle müdahele etmeden olmamıştı. Acep kodlamayı mı değiştirmeliyim?

Herkese kolay gele

MBÜ