Re: ssh&ftp ve unrar sorunu

Merhabalar
ssh ve ftp problemi devam ediyor. İnternet bağlantım var. DNS ile ilgili bir problem midir bilemiyorum. Bu arada ofisten ethernet kartıyla başka makinalara ssh ile bağlanabiliyorum. Bu problem wireless bağlantıda oluyor. Evde TTnet üzerinden adsl erişimim var. Bu sorun TTnet in DNS i ile ilgili olabilirmi? Yoksa benim wireless ayarlarını mı kurcalamam gerek. Wireless kartım intel 3945.

Dğer sorunuma gelince. apt-get ile unrar ve rar kurmayı denedim. Şöyle bir hata mesajı veriyor.

deb:/home/cihan# apt-get install rar
Reading package lists... Done
Building dependency tree... Done
Package rar is not available, but is referred to by another package.
This may mean that the package is missing, has been obsoleted, or
is only available from another source
E: Package rar has no installation candidate

deb:/home/cihan# apt-get install unrar
Reading package lists... Done
Building dependency tree... Done
Package unrar is not available, but is referred to by another package.
This may mean that the package is missing, has been obsoleted, or
is only available from another source
E: Package unrar has no installation candidate

Yardımlarınız için teşekkür ederim.İyi günler

29.01.2008 tarihinde Mert Dirik <mertdirik@gmail.com> yazmış:
cihan yıldırım yazmış:

> 2) rar dosyalarını açamıyorum. unrar-free paketini sisteme yükledim ama
> forum sayfalarından anladığım kadarıyla bir de bunun non-free paketi varmış.
> bu paketi apt-get ile yüklemeyi denedim ama başaramadım.

unrar paketini kullanabilirsiniz