#433131 Etch'de giderilebilir mi?

#433131 [0] arada sırada karşılaştığım ve çok fazla olmasa da sinir
bozucu bir hata. Bu hata unstable'da giderilmiş fakat etch'de hala
mevcut. Merak ettiğim şeyler şunlar:

1. Bu hata Etch'in bir sonraki point release'inde giderilebilir mi?
(4.0r3) Hatanın önem derecesi normal, fakat bir şekilde hatanın önemli
olduğuna ikna edebilirsek hatanın stable sürümde düzeltilme şansı var
mı? (Ubuntu'da bu hatanın veri kaybına neden olduğu sonucuna varıldı ve
hata yakında LTS sürümde düzeltilecek gibi duruyor. [1])

2. Bu isteğimi geliştiricilere iletmenin uygun yolu nedir? BTS yoluyla
mı, yoksa debian-x listesi yoluyla mı?

BTS'de hata raporu arşivlenmişti, ve raporda hatanın sadece 1.3
sürümünde görüldüğü yazıyordu; ben etch'deki 1.1'de de görüldüğünü
ekledim fakat hata BTS'de hala kapatılmış olarak görünüyor. Burada kafam
karıştı, hata unstable'da giderildiğinde (diğer sürümlerde halen var
olsa da) kapatılıyor mu? Hata raporunu tekrar açmayı düşündüm fakat
yapmam gereken şeyin bu olduğundan emin olamadım. Eğer bu durumda hata
raporunu tekrar açarsam bu hatanın 1.3 sürümünde de giderilmediğini mi
söylemiş olurum?

Teşekkürler
Mert Dirik

[0] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=433131