RE: libsvm'yi Python 2.5 icin Debian Etch ortaminda nasil backportedebilirim?

Heyecanla bekliyorum o halde (son yazismalardan ve denemelerden sonra testing depo ekleyip pinning ile ugrasmak yerine bu cözümün daha kolay ve pratik olacagina kanaat getirdim).

Bu arada uzun zamandan beri ilk defa MS Windows'da daha sorunsuz bir ortamla karsilastim Debian / Ubuntu'ya kiyasla (seytan ayrintida saklidir, bir kücücük libsvm problemi nelere kadirmis :)

Tüm bunlari baslatan seyi merak eden olursa:

http://www.fazlamesai.net/?a=article&sid=4894

--
Emre Sevinc

e-MBA Software Development @ Istanbul Bilgi University