ubuntudayken pardus home dizinlerine normal kullanıcı ile giremiyorum

Merhaba
Pardusta halihazırda 3 tane kullanıcı var. Aynı sistemde ubuntu da kurulu. Ubuntudayken normal kulanıcı iken bu kullanıcıların dizinlerine erişemiyorum. İlla ki sudo kullanmak gerekiyor. Ben de ubuntuda iken bu kullanıcıların kullanıcı dizinlerinin mount edildiği dizinlerin haklarını ubuntu kullanıcı adım olan turkoglum ve grubu da users olacak şekilde değiştirdim (sudo chown -R turkoglum.users /media/sda6/kullanici_adi ). Pardusu açtığımda kullanıcılardan turkoglum ve mehmet ile login olamıyorum(kstartupconfig hatası). Ama diğer kullanıcı adım olan ev ile login olabiliyorum. Bu şekilde ubuntudayken tüm pardus kullanıcı dizinlerine normal kullanıcı ile erişebiliyorum. Acaba bu sorun nereden kaynaklanıyor?
Teşekkürler

--
Mehmet Recep Türkoğlu