server kurulumu

merhaba
http://www.howtoforge.net/perfect_setup_debian_etch
bu adresteki tutorial den serveri kurdum. üzerine ispconfig kurdum. server şu an problemsiz çalışıyor. ispconfig'in stabil çalışması ve güvenirliliği konusu hakkında bilgim yok. Bu şekilde internete açmam güvenli olurmu olmaz mı ? bu siteden tüm bunları tutorial a dayalı yaptım.
bu server ların yönetimi konusunda daha detayıl bilgi edinmek istiyorum. önerebileceğiniz bir kaynak, site var mı ?

yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler.