Re: Sorun var olsun; çünkü debian da çözüm de var :)

ogrenci debian yazmış:

> Kde kurulu sistemlerde k3b programı vcdimager pakedi aracılığı ile VCD
> içindeki *dat dosyalarını *mpg olarak sabitdisk üzerinde arşivlenmesine
> olanak tanıyordu. Xfce kullanıyorum k3b kurmadan bu işlemi nasıl yerine
> getirebilirim?

module-assistant paketini yükleyin. Daha sonra
sudo m-a auto-install cdfs (emin değilim, cdfs-src de olabilir.)
ile cdfs modülünü yükleyin ve VCD'yi dosya sistemi olarak cdfs
kullanacak şekilde mount edin.
mount -t cdfs /dev/hdb /media/cdrom0 gibi

Tabi ki çekirdek modülleri ve dosya sistemleriyle uğraşmak yerine bunu
başka şekilde yapan bir program olduğunu öğrenmek hoşuma gitti. ;)