Re: Yeniden: Yeni kurulum ve sorunlar

> Bir de unstable depoda kullanırken flashplugin-nonfree pakedini
> yüklemede yaşadığım sorunu stable depoda da yaşıyorum. Sorun şu şekilde:
> apt-get ya da aptitude depodaki md5 bilgisi ile Macromedia'dan indirdiği
> *tar.gz dosyasının uyuşmadığını söylüyor ve kurulumu gerçekleştirmiyor.
> Benim tahminim depodaki md5 bilgisinde bir hata olduğu şeklindedir. md5
> kontrolü yapılmaksızın bir pakedi nasıl yükleyebilirim ya da sizin
> öneriniz nedir?

ben unstable yerine testing deposunu tercih ediyorum. Kurmaya çalıştığınız
flash eklentisi paketi sadece macromedia sitesinden Flash eklentisini
indiriyor ve ilgili bağları oluşturup bırakıyor. Eğer depo yerine doğrudan
flash eklentisini sitesinden indirecek olursanız sitede gerekli açıklamalar
var.

> gdm ekranı gelmeden numlockun açılmasını nasıl sağlayabilirim?

xnumlock paketini kurmanız gerekli.

--
Gökşin Akdeniz

http://www.enixma.org