Yeniden: Yeni kurulum ve sorunlar

Sistemi bu sefer "apt-get install x-window-system-core gdm xfce4" diyerek kurdum. Stable depoyu kullandım:

Kurulum sonrası Türkçe karakter sorunum vardı bunu xorg.conf'ta pc104 olan yeri pc105; us olan yeri tr yaparak düzelttim. Şu an X altında herhangi bir uygulama - örn: mosepad metin düzenleyici - ile Türkçe karakter sorunum yok. Fakat X terminal emulator açınca küçük harflerde ş,ğ ve ı harfelerini; büyük harflerde ise Ş,Ğ ve İ harflerini görüntüleyemiyorum.

Bir de unstable depoda kullanırken flashplugin-nonfree pakedini yüklemede yaşadığım sorunu stable depoda da yaşıyorum. Sorun şu şekilde: apt-get ya da aptitude depodaki md5 bilgisi ile Macromedia'dan indirdiği *tar.gz dosyasının uyuşmadığını söylüyor ve kurulumu gerçekleştirmiyor. Benim tahminim depodaki md5 bilgisinde bir hata olduğu şeklindedir. md5 kontrolü yapılmaksızın bir pakedi nasıl yükleyebilirim ya da sizin öneriniz nedir?

gdm ekranı gelmeden numlockun açılmasını nasıl sağlayabilirim?

Şu an da sistemim sadece "apt-get install x-window-system-core gdm xfce4" şeklindedir. Ufak bir ricam olacak. Genel olarak kullandığınız masaüstü programlar nelerdir. Ben şimdilik iceweasel, mplayer ve icedove kurdum. Şimdi sizlerden öneriler bekleyeceğim.

Şimdiden teşekkürler.