Yeni kurulum ve bir kaç sorun

Öncelikle selam;

Debian SID ve XFCE4 kurdum; bir kaç sorunumu sizlerele paylaşmayı uygun gördüm;

XFCE4 masaüstüne ait öntanımlı X Terminal uygulamasını açtığımda "Warning: couldn't find charset data for locale tr_TR.UTF-8; using ISO 8859-1." şekilnde bir uyarı alıyorum ve bunula birlikte Türkçe karakterlerde sorunlar yaşıyorum.

NVIDIA Legacy sürücü kullana bir ekran kartım var depoda aynı sürüm olarak gözüken iki dosya farklı iki ad ile yer almakta: nvidia-lgx-legacy ve nvidia-glx-legacy-71xx. Belki buraya kadar önemli bir şey yokmuş gibi gözüküyor fakat olay şimdi başlıyor:

* nvidia-glx-legacy adlı pakedi kurmak istediğimde
"http://rafb.net/p/nT7Dpu80.html"; şeklinde bir hata alıyorum.

* nvidia-glx-legacy-71xx adlı pakedi kurmak istediğimde ise "http://rafb.net/p/kSBygD50.html"; şeklinde bir hata alıyorum.

flashplugin-nonfree pakedi kurulu olduğu halde Adobe Flash Player'ın gerektiği sitelerde Iceweasel programı bu eklentiyi aramaktadır.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, düzgün bir hapılandırma görene kadar başınızı ağrıtacağım için şimdiden özür dilerim.

ogrenci debian