Re: Emacs/Auctex (?) Turkce Karakter Problemi

Merhaba!

Sorununuzun çözümü için iki önerim var.

1- Emacs21 utf-8 desteği zayıf (Mule kurmanız gerekir).Son Ubuntu paket
depolarında Emacs22.1 mevcut, Synaptic ile öncelikle Emacs22.1 kurun.
Emacs 22.1 için türkçe ya da utf-8 ayarı yapmanız gerekmez. Utf-8
öntanımlıdır.

2- Kullandığınız Latex paketi nedir? Texlive mi yoksa Tetex mi? Texlive
bildiğim kadarıyla daha iyi destekleniyor ve utf-8 tr dil desteği
mevcut. Tüm bağımlılıkları ile kurabilirseniz Latex utf-8 olarak temiz
bir şekilde compile ediyor. Bunu da synaptic ile kurabilirsiniz.Bende bu
ikili temiz çalışıyor.

Saygılarımla..

t u yazmış: