Re: Root

Harun Ekiz, 13.12.2007 tarihinde şöyle yazmış:
> gnome kullanıcı hesabından root olarak terminal baglantısı yaptıgım
> zaman cd komutu kullanarak sadece /root kalsorune erisism yetkim var
> ne yapmam gerek tüm diziznleri ve dosyları editlemem için
> su komutunuda kullandım  başka bir yolu varmı?

Dizin/dosya erişim yetkiniz olmadığını söylerken neyi kastettiniz?
a) `ls -l` komutuyla baktığınızda yetkilerin olmadığını
b) başka dizin ve dosyalarla ilgili yapmak istediğiniz işlemin
   başarısızlıkla sonuçlandığını
c) başka bir şeyi

Eğer cevap (a) ise chmod komutunu kullanarak ilgili dizin/dosya
yetkilerini değiştirmeyi deneyebilirsiniz.  Cevap (b) ise denediğiniz
işlemi ve aldığınız hata mesajını yollarsanız daha iyi bir cevap
verilebilir.

Selim T. Erdoğan