skype

merhaba arkadaşlar,
debian da locales ile ilgili ir değişiklik yaptım. ayarları uyguladım. herşey normal ancak skype text alanları, form ve yazılar siyah oldu. acaba neden kaynaklanıyor olabilir? yeni kullanıcı açtığımda sorun olmuyor. ancak kullanıcı yerelinde (TR utf-8 den TR 8859-9 a geçince) değişiklik yapınca skype arayüzü simsiyah bir vaziyet alıyor. sebebini anlayabilmiş değilim. bilen varsa yardımcı olursa sevinirim. zira bu olay beni gıcık etmeye başladı.
kolay gelsin.

Atıf CEYLAN