Re: rakkas geldi meydane...

Tolun arkadasim merhaba,
yazdiklarini okudum ve sana yakistiramadim. Sen beni bir arkadas olarak dinle, sana yakistirilmayanlari yapma lutfen olur mu? :)

Recai Oktas hocayi hepimiz taniriz. Ben sahsen kendisi ile tanismamis olmama ragmen ve cogu zaman da tartisigimiz pek cok konu olmasina ragmen birgun bir yerde gorsem "ustad" der saygi duyarim. Debian ve Turkiye'deki konumunda Recai hocanin pek cok emegi vardir.

Tolun'cum beni dinleyecegine ve boyle tatsizliklara yer vermeyecegine olan sonsuz guvenime dayanarak selamlarimi iletiyorum. Bazen insan sinirlenir, ofke ile hareket eder. Bunu roktas yapmis olsa bile esas olgunluk olayi kapatabilecek adimi ilk atmaktir degil mi?

iyi calismalar

Ozgur Karatas