Re: test amacli gonderiyorum...SONUCLARI...

Merhaba;

Listeye gonderdiginiz maillerin bir kopyasinin gonderen adrese de iletilmesi istege baglidir. Mailman, ezmlm gibi listeci arayuzlerinden kullanici bu tercihini degistirebilir. Tabi ki maillist admin bu secenegi kapatarak herkesin global olarak tek ayar kullanmasini da saglayabilir.

Teknik konular haricinde mail listlere pek yazi yazdigimi hatirlamiyorum ama bunu da bir sorumluluk olarak gordum. Kac senedir ben de bu sektordeyim ve dediklerinizin bir kismini dogruluyorum. Kimse kimseyi tanimadan fikir yurutmemelidir. Ancak bu sizin icin de gecerli. Kendisini ovmek icin soylemiyorum ama su asamada birilerinin de size kimin de kim oldugunu anlatmasini gerekiyor. Recai Oktas benim ve kendisini taniyan bir cok insanin saygi duydugu biridir. Ayrica Recai Bey'in ozel bir durumu vardir ki debian-turkish listesinden sorumludur.

Bizim sektorde dunya cok cok kucuk. Bir gun tanimadiginiz birine soz soylediginiz icin yuzunuz kizarmasin lutfen. Bundan sonra yazmak istedikleriniz olursa da ozelden yazalim ki Debian listeleri "Teknik tartisma listesi" olarak kalabilsin.

Saygilar

Afsin Taskiran
EnderUnix SDT ~ Turkey
www.enderunix.org/afsin

Tolun ARDAHANLI yazmış:
Merhabalar;

Oncelikle herkese sabrindan dolayi tesekkur ediyor ve anlayislarina siginarak SONUCU bildirmek istiyorum(roktas@debian.org <mailto:roktas@debian.org> haric)...

Arkadaslar denemelerimde gordum ki "debian-user-turkish" mail listesine gonderilen mailler "gmail" sunucularindan gonderildiginde geriye gonderdiginiz mailler geri gelmiyor. Hatta geri gelmedigi icin gitmedi zannedilip, arka arkaya gondermeye baslayabilirsiniz... ki gayet dogal bir olay...

Ancak bu durum sadece gmail icin gecerli olarak biliyoruz(Syn:M.ATIF CEYLAN bey ile gorusmelerimizde bu karara ulastik ki kendiside daha once boylesi bir durumla karsi karsiya kalmis)...

Sozun kisasi bu "test amacli gonderiyorum..." serisi mailler bize bunu kanitlamistir... Bunu deneme esnasinda da roktas@debian.org <mailto:roktas@debian.org> sahsiyetinin de serzenislerini anliyorum... Ancak uslubunu kendi kankalarina kullanmasi gerektigine inaniyorum...

if (Adam not in [ Recai Oktaş <roktas@debian.org <http://us.f539.mail.yahoo.com/ym/Compose?To=roktas@debian.org>> , Terbiyesiz, Allah'in Islah Etmedegi, Ultra Zeki, ... ] )
{
printf("Herkese kolay gelsin... ve Allah sabirlar versin hepimize...\n");
}

--
Tolun ARDAHANLI
Bilgisayar Muhendisi