test amacli gonderiyorum...SONUCLARI...

Merhabalar;

Oncelikle herkese sabrindan dolayi tesekkur ediyor ve anlayislarina siginarak SONUCU bildirmek istiyorum(roktas@debian.org haric)...

Arkadaslar denemelerimde gordum ki "debian-user-turkish" mail listesine gonderilen mailler "gmail" sunucularindan gonderildiginde geriye gonderdiginiz mailler geri gelmiyor. Hatta geri gelmedigi icin gitmedi zannedilip, arka arkaya gondermeye baslayabilirsiniz... ki gayet dogal bir olay...

Ancak bu durum sadece gmail icin gecerli olarak biliyoruz(Syn:M.ATIF CEYLAN bey ile gorusmelerimizde bu karara ulastik ki kendiside daha once boylesi bir durumla karsi karsiya kalmis)...

Sozun kisasi bu "test amacli gonderiyorum..." serisi mailler bize bunu kanitlamistir... Bunu deneme esnasinda da roktas@debian.org sahsiyetinin de serzenislerini anliyorum... Ancak uslubunu kendi kankalarina kullanmasi gerektigine inaniyorum...

if (Adam not in [ Recai Oktaş <roktas@debian.org> , Terbiyesiz, Allah'in Islah Etmedegi, Ultra Zeki, ... ] )
{
  printf("Herkese kolay gelsin... ve Allah sabirlar versin hepimize...\n");
}

--
Tolun ARDAHANLI
Bilgisayar Muhendisi