Re: test amacli gonderiyorum 5...:(...yanitlamayin arkadaslar...

* Tolun ARDAHANLI [2007-12-08 12:28:48+0200]
> Arkadaslar testini yapacak oldugum maildir... O yuzden dikkate almayin...
> Kusuruma bakmayin Mailin gidip gitmedigine dair bir ileti almaya
> calisiyorumda ;)...
>
> Herkese sabrindan ve anlayisindan dolayi tesekkur ediyorum...

Özelden sorduğum soruya zahmet buyurup cevap yazmadınız.  Böyle durumlarda
sabır ve anlayış 1 bilemedin 2 ileti için gösterilir.  Liste trafiği durma
noktası gelmiş olsa bile, burası test yapacağınız bir çöplük alanı değil.
Lütfen bu saçmalığı kesin artık!