Re: bozuk paket sorunu

akn yollu, 21.11.2007 tarihinde şöyle yazmış:
> merhaba
> debian etch kullanıyordum. butun depoları kaldırıp yerine sadece sid
> deposunu ekledim yaklaşık 800mblık güncelleme çıktı üşenmedim hepsini
> uyguladım ancak okulda olduğum bir sıra bi hata meydana gelmiş olmalıki bana
> "totem-xine" paketinin bozuk olduğunu söylüyor. bu bozuk paketi birtürlü
> kaldıramadım ne yapmalıyım?

sid kullanırken bazen bir paketin yenisi depoya girmiş ama
bağımlılıklarından birkaçı henüz depoya girmemiş olabiliyor.  Genellikle
birkaç gün beklerseniz düzelir.  (Zaman zaman bu durumdan ötürü
paketi sistemden kaldırmak isteyebilir.  Öyle durumlarda "hold"
işlemiyle bir paketin mevcut sürümünü sabit tuttuğum da oluyor.)

Eğer sorununuz bu değilse aldığınız yaptığınız işlemi ve aldığınız hata
mesajını tam olarak listeye gönderin.  O zaman birisinin yardımcı
olabilme ihtimali artar.

Selim T. Erdoğan