Re: DVD writer

Cuma 12 Ekim 2007 tarihinde, aşkın yollu şunları yazmıştı:
> sorun donnımsal olabilir. Mesela harddisk ve dvd writerın aynı  ide kablosu
> üzerinde olması gibi(bu sorunu oldukça çok yaşadım özelliklede asus
> anakartlarda) bir dvd yazmak yaklaşık 50dakika sürüyordu. acaba sizdede
> böyle bir sorun olabilirmi.

	Haklısınız,
bu gün itibari ile DVDROM sürücüsünün bağlı olduğu ide yolundaki hard disk'i
çıkartarak DVD yazmayı denedim ve yazma hızında oldukça fazla bir artış oldu,
bilgi için çok teşekkürler.

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)