Session ve tmp sorunu

Arkadaslar merhaba,

Yeni kurmus oldugum debian etch sunucum uzerinde (directadmin ile yönetiyorum sistemi) sebebini anlamadigim bir sekilde session sorunu yasiyorum. Soyleki, php.ini ayarlarinda session.save_path = /tmp olarak ayarli. tmp klasorunun yazma haklari da asagidaki gibi.

drwxrwxrwt   4 root root 86016 2007-11-01 10:33 tmp

tmp klasorunun içini boşalttığımda session kullandığım oturumlar normal olarak açılıyor, ancak birgün sonra sabah geldiğimde /tmp klasoru içindeki sess_ ile baslayan dosyalarin hemen hemen hepsinin 0 byte olduğunu ve tekrar oturum açmada sorun olduğunu görüyorum. Tekrar tmp klasorunu bosalttigimda sorun kalmiyor.

Bu konuda bir fikri olan ve yardimci olabilecek arkadaslardan yardim bekliyorum. Simdiden cevaplariniz icin tesekkurler.

İyi calismalar.

Ahmet BASARAN