oracle

merhabalar,
oracle-xe-universal_10.2.0.1-1 kurdum.SYSTEM kullanıcısı ile web arayüzünden sorunsuz bağlanabiliyorum.ancak SQLPlus ile connect olmak istediğimde yetkiniz hatalı uyarısı alıyorum. henüz neyin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum. yapmak istediğim olay şu : elimde ".dmp " uzantılı bir dump dosyası var. ve ben bu dosyayı oracle'a import etmek istiyorum. imp uygulaması ile bunu yapmak istediğimde Invalid format of Import utility name Verify that ORACLE_HOME is properly se şeklinde bir hata veriyor. googledaki arama girşimlerimden bir netice alamadım. sonucların yarısı çince diğer yarısı rusça :-) bu hatayı hangi sebeplerden alıyor olabilirim. export edilen oracle versiyonuda kurduğumla aynı (windows sürümü). birde dosya cok buyuk.dump edilmiş hali 1 GB tan fazla. acıldığında ne kadar olabileceğini hayal edemiyorum.tabi açabilirsem :) birde bu oracle ile bir yönetim arabirimi geliyor. web tabanlı bişey ama pek bişeye benzemiyor. en azından sadece view yapabiliyorum. veritabanı oluşturup elimdeki dmp uzantılı dosyayı nasıl import edebilirim?. birde kök dizinimde 3 GB boş yer var. yeni veritabanımı farklı bir partitiona import etmek istiyorum. dağıtımım debian etch. şimdiden tşk.