Re: ext3 hatası

TestDisk adında bi yazılımla sorunsuz kurtarabilirsiniz. Bunun icin
knoppix yada benzeri bi çalışan cd ile bilgisayarınızı açıp Testdisk ile
disk bolumunu kurtarabilirsiniz.
http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk

Dosya bazlı kurtarma yapmak istiyorsanız Bunun icin ben kucuk bi dokuman
yazmıstım. O da: http://talat.uyarer.com/?p=30

Kolay Gelsin