From: digital design [mailto:dijital.sistemler@gmail.com]
Sent: Sunday, September 09, 2007 11:14 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: mysql5.0 dan önceki versiyonlar

mrb Arkadaşlar,

üşenmeden netten Debian Etch (amd64) 21 CD sini de indirdim. Kurulum yaparken benden ilk CD haricinde başka CD istemedi. Paket yöneticisi ile program eklerken ise netten yükleme yapıyor. şu CDleri nasıl kullanabilirim. Tekrar netten yükleme yapmasını istemiyorum.. Kurulumların CDden yapılması için neler yapabilirim..

Yardımlarınız için teşekkürler,

Yılmaz EYİDOĞAN