Ekran Çözünürlüğü sorunu ve dns'siz vhost tanimlama

Arkadaslar merhaba,

HP Proliant DL140 sunucuma ETCH kurdum ancak ekran çözünürlüğünü 640x480 den
yukari cikaramiyorum. yaptigim arastirmalarda /etc/X11/xorg.conf dosyasinda
modları 1024x768 800x600 gibi ekleme yaptim ancak hala goremiyorum. Saniyorum
ekran kartini tanitamadim. Sunucu üzerindeki ekran kartı "Integrated ATI RAGE
XL Video Controller with 8MB SDRAM Video Memory". Acaba bunu nasıl
tanıtabilirim veya ekran çözünürlüğünü nasıl yükseltebilirim.

Bir de bu sunucuya DNS kurmayacagim, ancak uzerinde subdomainler tanimlamak
istiyorum. Bunu nasil yapabilirim. Veya directadmin gibi web uzerinden bir
yonetim sistemi kullanmak istesem Debian Etch icin hangisini tavsiye
edersiniz.

umarim cok soru sormamisimdir. simdiden cok tesekkurler.

Ahmet BASARAN