Re: root sorunu ve ekran

Merhaba;

1) benim tahminim sorun kullanici adinin + icermesi. Kullanici adini degistirmenizi oneririm.

2) Bu konuda ekraniniz kotu olabilecegi gibi, ekraniniz dogal cozunurlukte calismadigindan olcekleme yapiyorsa goruntu biraz bulaniklasa bilir. ekraninizi onerilen cozunurluk ve yenilemede olup olmadigini kontrol ediniz.

Saygılarımla İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN

Mehmet Türker yazmış:
Selamlar,
Yeni kurduğum Debian'ım da daha önce karşılaşmadığım ve dokumanlardan
çözemediğim iki tane sorunum var.

Birincisi root hesabı ile ilgili sanırım. Şöyle:

Normal bir kullanıcı hesabı ile "su" komutu verdiğimde "Unknown id: KEIKO+"
hatası alıyorum. Ayrıca root kullanıcısına ait tüm dosyalar örnek olarak

drwxr-xr-x KEIKO+ root 4096 2007-08-08 17:05 yedek.tar.gz

şeklinde gözüküyor. "su root" dersem çalışıyor. Bir ekran görüntüsünü
aşağıdaki adrese koydum.

http://www.turker.name.tr/screenshots/keikoShot1.png

İkinci sorun ise ekranın renklerinin düzgünlüğü ve yazı karakterlerinin
garipliği. Ya ben bu laptop a daha alışamadığımı için yada bir sorun
yüzünden ekrandaki yazılar, simgeler, web sayfalarındaki resim ve yazılar
sanki çözünürlüğü çok çok düşük gibi çıkıyor. Ayrıca çok soluk gibi. Bunun
nedeni ne olabilir ? Yada zaten bu şekilde mi gözükmesi gerekir ?

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr