Re: Debian DVD

	Merhaba,
Neden net-install kullanmadığınızı merak ettim açıkcası, genelde nerede ise
tüm kulumları bu yolla yapıyorum eğer birden fazla makinede kurulum
yapacaksam sadece birinde kurulumu tamamlayıp diğer makinelere de indirilen
paketleri kopyalıyorum gayet hızlı oluyor. DVD iso'sunu silmeseydiniz size
jigdo tavsiye edebilirdim.

ftp sunucusunda DVD'lerin bozuk olma ihtimali biraz düşük bildiğim kadarı ile
yansılar dosyaların md5sum'larını kontrol ediyorlar.

Perşembe 02 Ağustos 2007 tarihinde, Mehmet Türker şunları yazmıştı:

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)