Debian DVD

Selam,
Laptopumdaki Debian baya eskiden kurulmuş ve o zamandan beri sürekli
güncelleyerek kullanıyordum. Şimdi laptopum değişiyor ve yeni isoları
indireyim dedim. DVD ISO olarak indiriyorum.

Yakın ve hızlı olsun diye ftp.metu.edu.tr den indirdim, sorunsuz
tamamlanmasına rağmen hem dvd ye yazarken bir uyarı verdi hem de boot
ettikten sonra klavye dil vs seçimlerinden sonra okuyamıyorum dedi. ISO yu
tamir etmeye çalıştım ama birşey değişmedi.

Saatler sonra sinirlenip ISO yu da sildim rahatladım. Şimdi tekrar
indireceğim ama DVD olarak ODTU den başka biryer bulamadım.

Sizce sorunun ftp programından kaynaklandığını düşünerek tekrar aynı yerden
mi indirmeliyim yoksa ODTU deki ISO ların bozuk olabileceğini de hesaba
katarak farklı biryerden mi indirmeliyim ?

DVD ISO mevcut olan tavsiye ettiğiniz (hızlı) bir yer var mı ?

Teşekkürler...

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr