FW: debian etch ssh yavaşlık sorunu

Selamlar benzer bir olayi geçenlerde bende yaşamıştım.
Sorunum çözüldü ama hangisi cözdü bilemiyorum. Yaptıklarımı yazayım belki
faydası olur.

Önce çağrı arkadaşımızın dediği dibi dns lerimi test ettim bind ile local
dnse öncelik verdim.

Sonra disklerimin biri %92 diğeri %95 doluydu mümkün olduğunca yer açtım
gereksiz dosyaları sildim.

Son olarak 2. disk olarak sata disk scsi olarak bağlıydı açılışta otomatik
bağlanyaya çalışıyordu onu açılışta bağlatmadım gerektiğinde manuel mount
ediyor işlerimi görünce umpunt ediyorum.

Belki bu bilgilerin faydası olur, kolay gelsin.

           ,\,\,/,/,
          \\  - -  //
          (--O-O--)
-----oOOo-(_)-oOOo-------------------------------------------------
İlker AYDIN
Erse Tekstil San. Tic. A.Ş. Keresteciler Sitesi Fatih Cad.
Limon Sok. No: 7 / 4 Merter Istanbul  TURKEY
É: (0 212) 502 45 54 - 55 Ê: (0 212) 502 44 84
? :ilker@erse.com.tr <mailto::ilker@erse.com.tr>  ü :www.erse.com.tr
<mailto::ilker@erse.com.tr>
     oooO   (   )
        \_)