Re: Sabit diskte bölüm seçimi

blackwind yazmış:
Text tabanlı program ile HD bölmek her zaman kolay değildir. HD'sin deki bilgileri uçurup, sağda solda ağlayan çok insan gördük. Tabi ben soruyu soran zat için böyle düşünüyor değilim. Ama insanın kafası dalgın olur vs. Text tabanlı kurulum programından da son derece pratik ve kolaydır partition programları ile uğraşmak.
o dalgın kafayla gui de olsa kar etmez gibi geliyor bana :)

Hemde üstüne üstlük programın ücretsiz ve GNU alternatiflerini de yazıyoruz. Bilgi kaybetmeden, partition silmeden yapılabilecek en kestirme yöntem budur.
ayrıca o dediğiniz programlar ile oluşturduğunuz disk bölümlerinin pek sağlıklı olacağını sanmıyorum. Bildiğim kadarıyla gerçek bir disk bölümü oluşturmuyorlar. yanılıyor da olabilirim tabiki.
"Neyse daha fazla uzatmayacam bildiginiz gibi yapin." Evet ben böyle yapıyorum ve çok iyi oluyor. Sevgiler :)