Re: Sabit diskte bölüm seçimi

Disket mi kaldi hangi cagda yasiyoruz.

Kurulumu yaparken izleyecegin yol su olursa ikisinide sorunsuzca
kullanabilirsin:

1- Oncelikle tum partitionlari sil.
2- Diskinin bir kismina bir partition olustur, NTFS ve istersen FAT32
olarak formatla. FAT32 yaparsan debian altindan bu partitiona yazma
islemi daha kolay olacaktir.
3- Diskin bu partitionuna Winfows kur.
4- Debian kurulumuna basla, diskin geri kalan bolumune tercihine gore
ext3 ve swap partitionlari olustur. Bu islemi yaparken ilk basta
olusturdugun windows partitionuna hic dokunma.
5- Debiani kur, grub hddin mbrina yuklenirken ilk partitiondaki windowsu
otomatik olarak gorecek ve listesine windowsu ekleyecektir.
6- Kurulum bitip pc yeniden basladiktan sonra, eger herseyi dogru
yaptiysan rahatlikla Debian + Winfows'u ayni hdd uzerinde kullanabilirsin.