Re: Sabit diskte bölüm seçimi

Ben böyle bir şeyin olduğunu hiç sanmam. Ben bu güne kadar çeşit çeşit Linux kullandım.

Bilgisayarımda Windows 2000 ve XP varken kullandığım dağıtımlar.

Redhat Linux 9.0
Mandrake 9.2 , 10.0
Knoppix 3.X
Gentoo
Ubuntu
Debian Woody
Debian Sarge
Damn Small Linux (Diskime kurdum)
Slackware

Bu kadar Linux dağıtımı denedim ve sorun filan çıkmadı. Öyle bir sorunun oldugunu da hiç duymadım. Ama yine de tam emin konuşmamak lazım tabi.

Bence bu işin en güzel kısmı 2003'e hiç dokunmadan Partition Magic gibi bir program kullanarak (Partition magic gibi demeyelim magic olsa daha iyi olur) Partition'ın birini küçültmek ve onu yine Part Magic altında EXT3'e çevirmek. Çevirdikten sonra yine EXT3'ü küçültmek ve artan 512-1 gb bölümü de Swap yapmak.

Sonra Linux install CD'sini takıp EXT3 ve Swap'i bağlayıp, Grub'u MBR'ye yazdıgınız zaman problem filan çıkmaz. Bende öyle problemler falan olmuyor. Boot etmeme gibi filan. Öyle bir şey duymadım sizi birisi kandırmış olabilir. Belki de ben bilmiyorum. Benim görüşüm o şekilde. Bence bişey olmaz.

Selamlar