Re: Debian Server Kurmak

Yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.

Debian CD lerini ve DVD lerini internet olmayan ortamlarda kullanmak amacıyla indiriyorum.
Heryer internet bulmak kolay değil .

Elimin altında sağlam bir arşiv olması benim için daha iyi olur :)

On 3/28/07, Murat Sağlam <muratsaglam@panhaema.com> wrote:
Mehmet Ak yazmış:
> Mrb.
Merhaba,

> Debian Server Kurup üzerinde
>
> FTP Server
> Qmail Server
> DNS server
>
> Çalıştırmak istiyorum
>
> Bunlar için tüm cd lerin inmesini beklememe gerek varmı ?
>
> Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

Erçin'in yazdığı gibi, netinstall iso'su ile temel kurulumu yaptıktan sonra,

#aptitude install pure-ftpd pdnsd qmail-src

komutu ile ftp ve dns (elbette kişisel tercihlerimi yazdım :-) )
sunucuyu çalışır hale getirip, qmail source paketini derlenmesi için
indirebilirsiniz,

#build-qmail

komutu ile qmail işe yarar bir hale gelecektir. Tabi ayrıntılar için
paket açıklamalarına v.s. bakmakta fayda var:

http://packages.debian.org/stable/mail/qmail-src

--
Murat Sağlam
W# http://panhaema.com