Re: CD ilarak indirdiğim debian ı dvd haline getirmek

mrb

Bilgi için teşekkürler şu an 8. cd deyim.
download bittiğinde DVD'ye çevireceğim.

Herkese İyi çalışmalar

On 3/28/07, Erçin EKER <erc.caldera@gmx.net> wrote:
Selam,

jigdo ile bunu yapmak mümkün, ama CD leri yazmanız ya da iso olarak
bağlamanız gerekiyor, daha sonra jigdo gerekli birkaç dosyayı
internetten indirecek ve DVD iso sunu hazırlayacaktır.

http://www.debian.org/CD/jigdo-cd/#which

adresinden mimariye uygun olaran jigdo ve template dosyalarını indirin
jigdo'nun çalışma mantığı için aşağıdaki mini-nasıl belgesini okuyun.

http://www.belgeler.org/howto/debian-jigdo.html

İyi günler.

--
Erçin EKER
UIN:82166138

.''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerprint: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91