Re: CD ilarak indirdiğim debian ı dvd haline getirmek

Selam,

jigdo ile bunu yapmak mümkün, ama CD leri yazmanız ya da iso olarak
bağlamanız gerekiyor, daha sonra jigdo gerekli birkaç dosyayı
internetten indirecek ve DVD iso sunu hazırlayacaktır.

http://www.debian.org/CD/jigdo-cd/#which

adresinden mimariye uygun olaran jigdo ve template dosyalarını indirin
jigdo'nun çalışma mantığı için aşağıdaki mini-nasıl belgesini okuyun.

http://www.belgeler.org/howto/debian-jigdo.html

İyi günler.

--
Erçin EKER
UIN:82166138

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerprint: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91