Re: CD ilarak indirdiğim debian ı dvd haline getirmek

CD imajları DVD'ye dönmez. Bunu sadece Debian'da değil hiçbir CD imajında yapamazsınız. Ben daha önce denedim bunu yapabilecek bir program bulamadım. Bir programda CD imajını DVD'ye yazmaya çalıştım. O Windows programı buna izin veriyordu ama DVD çalışmadı. DVD imajını download etmek daha mantıklı.