Re: xgl beryl ubuntu sorunları sonuç

Evet bu konuda bir yazıyı 1-2 güne kadar yazarım. Çok iyi fikir. Başımdan geçen problemleri ve çözüm yollarını... Bunu detaylı bir şekilde yazacağım.

Selamlar

On 3/17/07, Murat Sağlam <muratsaglam@panhaema.com> wrote:
blackwind yazmış:
> Selamlar vs. vs.
Merhaba,

> [...]
> ile ilgili problemi buradaki arkadaşlar çözmüştü sağolsunlar)
>
> Turkish Debian List'in önemi ve değeri bir kez daha anlaşılıyor...
>
> En azından tüm sorularıma buradan çözüm bulamasam dahi burada
> sinirlenmeme ve bu sinirin ardından 6-7 saat WC'ye bile gitmeden o
> problemler ve google ile boğuşup hepsini teker teker halletmem için
> bir fırsat oldu burası.
>
> Şu anda XGL , Beryl , Türkçe  klavye  synaptics touchpad vs.  tamamen
> sorunsuz bir şekilde çalışıyor.
>
> Artık o başlık altına yanıt göndermenize lüzum kalmadı. İlgilenen
Madem saatlerce uğraştınız; karşılaştığınız ve çözdüğünüz sorunları,
rica etsem listeye referans değeri taşıyacak bir şekilde gönderir misiniz?

Böylece aynı problemleri yaşayan kullanıcılar, sizin gibi saatlerce
uğraşmak durumunda kalmayacaklardır.

İşte o zaman başlıkta belirttiğiniz "sonuç" kavramı yerini bulur. Aksi
takdirde, boşlukta süzülür durur...

--
Murat Sağlam
W# http://panhaema.com