Re: xgl beryl ubuntu sorunları sonuç

blackwind yazmış:
Selamlar vs. vs.
Merhaba,

1-2 gün önce Edgy Eft, beryl xgl türkçe klavye gibi 5-6 tane soru sormuştum. Uzun google araştırmaları sonunda synaptics ile ilgili problem hariç tüm sorunların çözümlerini buldum. (Synaptics touchpad ile ilgili problemi buradaki arkadaşlar çözmüştü sağolsunlar)

Turkish Debian List'in önemi ve değeri bir kez daha anlaşılıyor...

En azından tüm sorularıma buradan çözüm bulamasam dahi burada sinirlenmeme ve bu sinirin ardından 6-7 saat WC'ye bile gitmeden o problemler ve google ile boğuşup hepsini teker teker halletmem için bir fırsat oldu burası.

Şu anda XGL , Beryl , Türkçe klavye synaptics touchpad vs. tamamen sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

Artık o başlık altına yanıt göndermenize lüzum kalmadı. İlgilenen liste üyelerine tekrar teşekkürler.
Madem saatlerce uğraştınız; karşılaştığınız ve çözdüğünüz sorunları, rica etsem listeye referans değeri taşıyacak bir şekilde gönderir misiniz?

Böylece aynı problemleri yaşayan kullanıcılar, sizin gibi saatlerce uğraşmak durumunda kalmayacaklardır.

İşte o zaman başlıkta belirttiğiniz "sonuç" kavramı yerini bulur. Aksi takdirde, boşlukta süzülür durur...

--
Murat Sağlam
W# http://panhaema.com