From: blackwind [mailto:blackwind@gmail.com]
Sent: Friday, March 16, 2007 5:47 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: xgl ve ba?ka problemler

Pardon sol değil sağ olacaktı. Yani en sağ kenar bilgisayarımdaki touchpad'in üzerindeki aşagı ok çiziminin dısında kalan bölge. qsynaptics ile uğraştım wheel'i sağa sola aşagıya yukarı köşelere alma gibi seçenekler var ama mesela sol kenarda algılama alananı kalınlaştırmak gibi bir şey yok. Ama bu çok önemli değil.