Re: xgl ve ba?ka problemler

blackwind, 16.03.2007 tarihinde şöyle yazmış:
>      >    Benim Touchpad'imin Wheel  düğmesi çalışmıyor.
>
>      xserver-xorg-input-synaptics paketi kurulu mu?
>
>    Evet kurulu

   Sanırım xorg.conf dosyasında synaptics için ayrı bir kısım da
bulunması gerek.  Sizin gönderdiğinizde bunu göremedim.  Bende şöyle:

Section "InputDevice"
        Identifier      "Synaptics Touchpad"
        Driver          "synaptics"
        Option          "SendCoreEvents"        "true"
        Option          "Device"                "/dev/psaux"
        Option          "Protocol"              "auto-dev"
        # Option          "HorizScrollDelta"      "0"
EndSection

   Bunun yanısıra, yine xorg.conf dosyasındaki ServerLayout kısmına şu
satırı eklemelisiniz:

InputDevice     "Synaptics Touchpad"

   Ayrıca gönderdiğiniz xorg.conf dosyasında stylus, cursor, eraser
kısımları (ve ServerLayout satırları) vardı.  Dizüstü bilgisayarınızın
touchpadine ek olarak bir de tabletiniz olduğunu söylemediğinize göre
bunların Ubuntu kurulurken yanlışlıkla touchpad yerine eklenen kısımlar
olduğunu tahmin ediyorum. Nitekim Google'da ubuntu touchpad stylus bug
kelimeleriyle aratınca çıkan ilk sayfa sizin sorununuzla aynı gibi:
https://launchpad.net/ubuntu/+source/xorg/+bug/46700

      Selim