Re: xgl ve başka problemler

ubuntuyu bu kadar yermeyin. sonuçta oda debian:  ispconfig isimli programı kurarken bana kullandığım sistemi debian unstable olarak yazmıştı. ubuntu dapper kurulu idi halbuki ((:

< sadece listeyede yollamak istedim >

blackwind yazmış:
Bu arada benim Synaptics Touchpad'im de çalışmıyor. Hani şu notebooklar'da olan Synaptics Touchpad.

Bunun sürücünü ayarını filan nasıl yapaiblirim? Onu da sormam lazım. Bir önceki mesajımda sormayı unutmuşum.