Re: xgl ve başka problemler

Şimdi Sayın Recep Kırmızı Bey,

1. Soruma vermiş oldugunuz yanıt için teşekkür ederek lafa başlayayım.

Yalnız bu benim sorunumun çözümü değil. Aslında bir nevi haklısınız. Çünkü siz benim XGL ve Beryl kurarken hata yapmıs olabileceğimi düşünmüşsünüz. Ancak ben tam 3 tane değişik tutorial takip etmeme rağmen, o hata mesajlarını alıyorum. Ve Beryl adam gibi çalışmıyor. Ya bu benim ekran kartımdan kaynaklanıyor ve malesef çözümü yok. Ya da ben bir şeyleri eksik yaptım. Ama eksik yaptıgımı hiç sanmıyorum. Çünkü inanın ubuntu denen dağıtımı tam 4 kez silip kurdum ve değişik tutorial okuyarak yeniden defalarca kez denedim. (Şimdi silemem ubuntu'yu bilgilerim var. Elimde boş CD'de yok başka distro kuramam şu anda)

Ben bu soruyu sordum belki ubuntu kullanıp da x1600 ile ya da ati X1XXX serisi ile benzer problemi yaşayıp çözüme ulaşmış olan olabilir ve bana yardım edebilir mi diye.

Tekrar teşekkürler
Hoşçakalın.