Re: rar komutu ile dosya parçalamayı beceremedim.

Cem ÜNAL wrote:

Merhabalar;

Öncelikle herkese çalışmalarında başarılar. Sorunuma gelince: Elimde abc.tar.gz diye bir dosya var ben bunu rar komutu ile 10 MB lık parçalara ayırmak istiyorum ama pek başarılı olduğum söylenemez. Bir de; eğer bu dosyayı MS sisteme taşıyacak olursam WinRAR bu parçaları birleştirebilecek mi?

Once rar ile tek parca olarak yapsaniz sonra split ile istediginiz parcalara ayirsaniz:

http://www.hmug.org/man/1/split.php

Sonra da istediginiz yere tasiyip bunlari cat ile birlestirseniz? (MS Win ortaminda cygwin kullanabildiginizi var sayiyorum, cygwin olmasa bile gnu utils for win gibi bir sey olmali, bu olmasa bile illa ki herhangi sayida dosyayi birlestirip tek
dosya haline getiren bir sey olmali Win üzerinde)

Tabii illa ki rar ile yapmak istiyorsaniz, rar'in opsiyonlarini biraz daha inceleyip benzer bir islevselligi gerceklestirebilmenizin
de mümkün olmasi lazim.

--
Emre Sevinç
eMBA Yazılım Geliştirme