RE: qmail-qfilter shared library hatası

Merhaba ,

Hata qmail-qfilter ın libbg-sysdep.so.1 dosyasını /usr/lib altında aramasından kaynaklanıyormuş.Aslında bu dosya /usr/local/bglibs/lib/ klasörü altındaydı. Bu dosyaya /usr/lib e sembolik bir link vererek işi çözdüm.

Erkan TUĞRAL

From: kaigeek@gmail.com [mailto:kaigeek@gmail.com] On Behalf Of Ozgur Karatas
Sent: Thursday, March 01, 2007 1:22 PM
To: Erkan TUĞRAL; debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: qmail-qfilter shared library hatası

Probleminizin çözümü idi bizim için önemli olan ve nasıl bir yöntemle çözüm getirdiğinizi de feedback dönmeniz listenin zenginliğine katkı olacaktır.

iyi çalışmalar,

2007/3/1, Erkan TUĞRAL < erkan.tugral@nod32.com.tr>:
Merhaba ,

Cevap için sağolun ilgili dosya için /us/lib e bir symbolic link verip işi çözdüm.

Teşekkürler.

Erkan TUĞRAL

--
Ozgur Karatas