Degerli Arkadasim

Degerli Arkadasim,

Web siteni Google üzerinden buldum. Web sayfanizin bizim kullanicilarimiz için yararli olabilecegini düsünüyorum.

Izin verirsen sitemiz hakkinda kisaca bilgi vermek istiyorum. www.Yorummerkezi.com kullanicilarin ürünler ve hizmetler hakkinda serbest olarak  yorum yazabildigi ve oy kullanabildigi bir online topluluk.

 Hepimiz birsey satin almadan önce onu satin alan ya da kullananlardan bilgi almak isteriz, ürünün ya da hizmetin nasil oldugunu ögrenmek veya kullananlarin tavsiyelerini duymak isteriz. Yorummerkezi.com da bu mantikla kuruldu, binlerce ürün ve kategoride kullanicilarimiz yorum birakiyorlar, birbirlerine tavsiyelerde bulunuyorlar.

Eger dilerseniz siz de web sitenizi yorummerkezi.com a ücretsiz olarak ekleyebilirsiniz.

Su anda ücretsiz olarak sundugumuz bu hizmet çok yakinda ücretli hale gelecektir.

Sitenizi nasil ekleyebilirsiniz:
www.YorumMerkezi.com a tiklayin. Dilerseniz sol taraftaki menüden ya da arama butonunu kullanarak size uygun kategoriyi bulun.
"Buraya tiklayarak ürün ekleyebilirsiniz" yazisina tiklayin ve web sitenizi -
ürününüzü sisteme kolayca ekleyin.

Sitenizi eklediginizde kullanicilarimiz sizi ve hizmetlerinizi kolayca bulabilecek ve hizmetlerinizden yararlanabilmek için sizinle iletisime
 geçebileceklerdir.

Saygilarimla
Abdullah Gürcan
www.YorumMerkezi.com